zaterdag 15 augustus 2015

Jump!

Voor mijn verjaardag kreeg ik een heleboel stofjes. Onmiddellijk fladderen dan duusd projectjes door mijn hoofd. Het eerste wat ik wou maken, was een jumpsuit voor mijn jongste miezemuizejong, ook wel Wiezewup genaamd.

Het kind groeit en bloeit, wat gaat dat toch snel... Gisteren namen we afscheid van pampers maat 4, nu draagt Wiezewup dezelfde pampers als grote Miezemuis, maat 5 dus. Ik heb nooit kleine baby's gehad, maar nu zijn we echt wel door dat klein gerief aan het vliegen. Nogmaals een bevestiging van het cliché: time flies when you're having fun kids.

Zo komt het dus dat ik een oud patroon uit mijn map viste: een jumpsuit van Kiind, in maat 80. Het is een beetje op de groei maar ik ben van plan om het haar regelmatig aan te doen, wat met het olifantenkleedje niet gelukt is...

We sukkelden wat met de halsboord en staken er begot een mouw ondersteboven in (oh boy), maar alles kwam goed :)


2 opmerkingen: