donderdag 2 augustus 2018

v i j f !

Ik vond nog eens mijn weg terug naar blogland. Een vakantie met twee koters van 3 en 5 (wàt, VIJF?) combineren met verbouwingen en véél opruimwerk ("ik zal dat dan doen als 't vakantie is - uuuh uh), dat zorgt er wel eens voor dat er keuzes moeten gemaakt worden. Maar bon, ik bladerde nog eens door mijn foto's en besefte dat ik nog niet geblogd had over mijn oudste Miezemuis, die in juni vijf jaar werd. When did thàt happen?!

Ik heb dat eigenlijk niet zo goed berekend hé (ja, mevrouw wiskunde!), we zitten hier met twee kinderen in de proefwerkperiodes. Maar ik weiger af te stappen van mijn principe "ze dragen iets mama-gemaakts op hun verjaardag", dus was het weer een beetje van nacht- en ochtendwerk toen, in die drukke juni-maand. Ik zal het ooit wel leren zeker?



Zie ze blinken, mijn grote meid. Ze kreeg een Feliz jurkje uit een blauw-wit gestreept katoentje van Editex, gekocht bij Stof op Zolder. Over het maakproces kan ik kort zijn: wat een zalig patroon! Alles wordt zoals gewoonlijk piekfijn uitgelegd door StraightGrain. 

Net voldoende zwierplezier!

en iedereen mag het weten!

Stop. De. Tijd.

Grote fan van de ik-wil-twee-dotjes-periode waar ze toen door ging

En weer een kroon erbij, natuurlijk. Niet in dezelfde stof, ik vond het een beetje overdaad aan streepjes anders. Spijtig genoeg had ik niet echt andere stoffen in huis die erbij pasten (of ik vond ze niet direct terug - verbouwingen en veel clutter, weet je wel... ooit komt alles goed - hoop ik). Dus deed ik eens van erg onconventioneel en maakte een kroon uit boordstof, met daartussen een laag tafelzeil. Netjes afgewerkt de ochtend van het feest. Hoezo deadlines? #zweten

 Stof: Editex (Stof op Zolder)


Follow me!
BlogLovin: klik hier
Instagram: klik hier 

2 opmerkingen:

  1. Cool, haar streepjeskleedje.
    En nu je de weg hiernaartoe teruggevonden hebt, niet te ver weglopen hé. Je hebt toch nog wel een en ander blogklaar, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat een inhaalmanoeuvre wel op zijn plaats is, ja ;-). Feel free to give me a sjot onder my ass he.

    BeantwoordenVerwijderen