maandag 10 juli 2017

Blogtour: Lucy - ft. CU@6

Een tijdje geleden smeet Iris van Oekeboeleke het Lucy patroontje op de 'markt': een mooi jurkje, met plooitjes, knoopjes vooraan van boven tot onder, één en al schattigheid. Jammer genoeg beperkte het aanbod zich toen nog tot maatje 86 en 92, en laat dat nu toch wel te klein zijn voor die grote meiden van mij. Het werd dus geduldig afwachten... En toen... Toen werd het patroon beschikbaar in maat 80-116! Hoera zeg! Ik maakte de 104 voor Babette.

In afwachting shopte ik al lustig in de nieuwe See You At Six - Playtime collectie (daar kan je hier een setje van zien) en kocht ik het visjeskatoentje met het Lucy jurkje in gedachten. Een dun, zacht stofje, een luchtig patroontje (want geen voering, heerlijk!), de toon was gezet!

En toen riep Iris op om mee te doen in haar eerste blogtour. Ook voor mij mijn eerste ervaring hiermee. Spannend, maar dan op een leuke manier!


Playtime dus.
Met photobomber Estelle op de achtergrond :-D.

Heerlijk, die plooitjes achteraan...

... en vooraan!

Deze 104 valt perfect qua lengte. De zoom is wel 1 cm korter dan het patroon voorschrijft (dat komt ervan, als je per sé 's avonds na 23u nog wilt afwerken), maar daarop gaat het nu ook niet komen. Een echt zomers speeljurkje!



Her smile


Hehe, we kunnen beginnen meedoen aan "doorlopende prints"!
(En ja, ik heb het wél gestreken hoor, maar ja, eerst spelen mama...
Perfection's boring anyway.)



Stof: See You At Six - Fish bij Stof op Zolder
Patroon: Lucy jurk, gratis patroon bij Oekeboeleke


Follow me!
BlogLovin: klik hier
Instagram: klik hier



Benieuwd wat anderen maakten in de blogtour? Vlug, ga kijken!


Vrijdag 7 juli
Bel'etoile Mijn leven met 4 heldenZowiezo Handmade  C'est Saar!! ♥ Jurkjesmama

Zaterdag 8 Juli

Maandag 10 juli

2 opmerkingen: