vrijdag 21 oktober 2016

Mami Bisou

Op een dag had yours truly een goed idee: "laat ons de CD van K3 kopen voor lilB." 
Jaaaa, dat gaat leuk zijn.
Zij gaat dat tof vinden.
En eigenlijk, stiekem, wij ook wel. 

Zo gezegd, zo gedaan. We luisterden, zongen (kweelden) mee en alles was goed. 

Tot... Mevrouw B besliste dat ze eigenlijk maar één liedje van de ganse CD goed vond. 
Een ander nummer opzetten, wordt steevast (en héél consequent) onthaald door een NEE in verschillende toonaarden. 

Nee, Babette wil enkel Mami Bisou. En als je heel goed luistert, dan hoor je waarom... De tekst is op haar lijfje geschreven. Mijn specialleke. #hartjes 



Want de wereld
Kan af en toe wel eens hard zijn
Voor mensen die wat apart zijn
Jij blijft altijd jezelf


5 opmerkingen:

  1. Annelies De Smet21 oktober 2016 om 13:11

    Of hoe onze speciallekes ons blijven verbazen en ontroeren. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh helemaar waar *ennuzouikhiereenhartjewillenzettenmaarikkandatniet*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. No worries, ik weet ook niet hoe dat moet, toen ik dat in mijn bericht probeerde, kreeg ik een html-error. Euh. Quoi? :-D

      Verwijderen
  3. oh zeg hoe special kan een specialleke zijn eh :) Dat gaat een topwijf worden, die lilB :)

    BeantwoordenVerwijderen